...iluzionări...

sâmbătă, 3 decembrie 2011

...(Și-o să rămân cu mâna-ntinsă...)


Și-o să rămân cu
mâna-ntinsă…
Și toți vor crede
că am vrut
să iau,
să fur,
să vă cerșesc
o pâine…
Nimeni…
Dar nimeni
nu va ști
c-am vrut
să dau
și ultima frântură
de lumină
născută
din lacrimile mele…
Nimeni…
Poate nici TU…
O să privești
nedumerită:
„Ce-i cu nebunul
ăsta?”
Pân' când
o să mai simți
doar frigul
cuibărit
în mine…
Poate atunci vei ști…
Dar eu o să rămân
cu mâna
rece-ntinsă…

Un comentariu:

  1. Asa s-a inventat singuratatea, din neintelesul gest al unei maini intinse!

    RăspundețiȘtergere

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...