...iluzionări...

miercuri, 11 februarie 2015

...(Aș vrea să urlu, Glasule...)

Aș vrea să urlu,
Glasule,
Atât cât m-ăi mai ține,
De durerea
Sunetului
Ce nu-mi mai străpunge
Timpanul...
Aș vrea să urlu
De durerea
Inimii
Ce bate,
Bate,
Dar nu mai știu până când...
Și aș mai vrea să urlu
De durerea
Sufletului
Ce mă părăsește...
Dar
Ce folos
Să aibă?
Nu folosește nimănui
Durerea-mi
Și țipătul din suflet
Este surd
Cum surdă mi-e și inima
Și rațiunea
Ce-mi fentează
Realitatea
Scrisă de alții...
Aș vrea...
Și ce dacă aș vrea
Și nu mai pot?
Și ce dacă mă sting?
Nu-s alți atâția
Care-și curmă clipa
Fără să știe
Nimeni?
Când fi-va
Nebunia-mi
Stinsă
Și împrăștiaă-n cosmos
Precum cenușa-mi
Să îți aduci aminte,
Tu, cititorule,
Că te-ai născut de unul singur
Și moartea-ți
Fi-va
Și mai singură...
Să nu uiți asta...
Și să nu chinui
Și-alte existențe
Târându-le
Prin mâlul
Ce-ți curge
Prin vene...
Oprește-te...
Mergi!
Dacă-i nevoie
Te târăște
Și te cară dracului
Fără să lași vreo urmă

Căci nu are rost...

8 comentarii:

  1. Ţi-e greu să vezi lacrima zâmbind pe chipul altei inimi,
    Lumina ei cade pe sufletul tău ca un acid, te arde strălucirea de rouă ce-o scaldă vinovat, din alt gând.
    Te răneşte adânc si doare, doare cumplit nemernicia orelor aruncate din ceas,
    Strecurând fără milă regretele renunţării la clipă.
    Ţi-e greu să-ţi vezi pasul acoperit de alţi paşi .
    Şi doare, doare cumplit să-ţi vezi inima privindu-te din oglinzi paralele' mereu aceeasi marafree,

    RăspundețiȘtergere
  2. ...încerc să înțeleg și nu reușesc să deslușesc sensul...
    De aceea, rogu-te, mă luminează:
    - lacrima ce zâmbește pe chipul altei inimi e a mea sau a persoanei respective?
    - „scaldă vinovat” la ce/cine se referă?
    - ai cui sunt pașii ce-mi acoperă urmele?
    - ce-i cu oglinzile paralele?
    - și, nu în ultimul rând, ce-i, frate, aia, „marafree” că nu o găsesc nicăieri?...

    O fi miezul zilei dar tot e prea multă simbolistică și pentru mine și pentru ce am scris mai sus...
    Mulțumesc mult de înțelegere...

    RăspundețiȘtergere
  3. exista vreo metoda de a sterge mesajul ? aplic o!

    RăspundețiȘtergere
  4. Întotdeauna există o metodă, dar eu nu vrau să o aplic nicând... Eu doar cer explicații ca omu prost... Comentariul e prea bun pentru a fi șters...

    RăspundețiȘtergere
  5. ...erată: în loc de „vrau” - „vreau” și „nicând” - „nicicând”...
    Dar cu câtă vehemență îmi ceri eliminarea mesajului, Anonim(ule/o)!

    RăspundețiȘtergere
  6. off, jhm, of! nebunia e ca ti am inteles urletul inca de la prima intalnire ) poezie) , si n am putut sa raman indiferenta, asta e pacatul meu!
    ; lucky me;

    RăspundețiȘtergere
  7. ...c-o fi,că n-o fi nebunie, tot îmi ești datoare cu niște explicații :P

    RăspundețiȘtergere
  8. ok, deci;;;;
    lacrima ce zambeste de pe alt chip= tristetea celui ce ai fost, tu, cel din trecut, amintirea; in tine ca n fiecare om de altfel, exista un duel intre trecut si prezent, cele doua oglinzi paralele in care te vezi mereu , pasii acoperiti de alti pasi= clipele care vin peste clipe, simti prea accentuat trecerea timpului peste viata ta si simti cum trece prea fara sens; prea mult trecut, prea putin prezent si asta doare! ti e greu sa accepti golul din suflet de unde totul pleaca dar nimic nu vine sa ramana;
    cam asta am inteles eu din urletul tau poetic, jhm, dar, iti dau voie sa ma contrazici oricand!
    cu aceeasi stima pentru tine, mara alias lucky me:

    RăspundețiȘtergere

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...