...iluzionări...

luni, 3 iunie 2013

...baladă nebună...

Furtună-n cer și pe pământ
Nori grei în suflet și în gând
Revarsă doruri fulgerând
Lacrimile-n humă născând

Trecut-au seculi de minciuni
Noroaie de păcate-adun
Chemat sunt de îngeri nebuni
Să nasc întunecimea-n mâini

Îngână ritmuri de coșmar
Nopți, zile scurse în zadar
Rămas-am fără pic de har
S-a stins și Sfântul din altar...

Mă zbat ca trestia cătând
Un loc să nu fiu rupt de vânt
Te-ascunzi și-n disperare plâng
În coarde mute deget frâng...

O, vino, știu și am habar
Că încă ești și-al meu calvar
Nu va sfârși cu un gropar:
Zorește-mă ca pe-un cobzar...

4 comentarii:

  1. aceeasi ploaie de emotii!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...aceiași văitare nesimțită a egoismului care nu știe decât să se iubească și nu să iubească...

    RăspundețiȘtergere
  3. egoismul este insasi esenta iubirii: EU;emotie unica!
    p.s. asta cred:

    RăspundețiȘtergere
  4. ...egoismul e cea mai perversă formă de a sublima iubirea, de a o mima, a o imita...

    RăspundețiȘtergere

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...