...iluzionări...

duminică, 10 martie 2013

...(Cristoșii dorm...)

Cristoșii dorm pe pânze-ngălbenite
în zi de martie stau sub cer senin
nu te-nțeleg: nu văd decât cuvinte
ascunse în simboluri de preaplin...

Căci dumnezeii părăsiți de vreme
se-ascund în degetele mâinii stângi
și nu te-ascult: fețe pline de creme
ascund doar demoni ce-aș vrea să-i străpungi...

În rugile ascunse în blasfemii
și lauda-mbrăcată în scuipat
târându-ne ca șarpele-n vedenii
urlăm și cerem ce-odat-am lăsat...

Cristoșii dorm pe pânze-ngălbenite
de vreme și de juruințe vechi
Ce mă-urmăresc de când le-am scos din minte...
Demonii mă gonesc pentru cuvinte seci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...