...iluzionări...

joi, 23 mai 2013

...pentru tine...


Ți-aduci aminte primul sms, iubito?
Nu cred că îl mai am
Știu doar că nu l-ai înțeles
Și ți-am trimis un altul:
Să nu mă iei în seamă
Căci sunt doar un nebun…

Nutream de-atunci trăiri nebănuite
Și te voiam să-ți pun pe frunte
Cununa sărutărilor fierbinți:
Acum o știi, dar ești departe
Și noaptea e târzie –
Nopți cu ploi adânci…

Oftez scriind, gândind, visându-ți nemurirea…
Știi? Te-am visat alaltăieri
Nu știu nimic de tine
Depărtarea-i mare
Și recreez minunea ce mi-ai dăruit-o
Născută din fantasmă…

Te voi iubi, copilă a luminii
Și-o încerca în inimă dureri
Precum încerc și-acum
Spunând prezentul
Transformat în ieri…
Vreau să te cânt, iubito…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...