...iluzionări...

duminică, 11 noiembrie 2012

...(Mă... pe ea de școală...)

Mă piș pe ea de școală
pe anii care-i ai
pe-a ta experiență
pe fruntea-ți ca de crai

Nu sunt mai bun ca tine:
o știu, o știi și tu
dar când te iei de mine
răspunsul meu e: NU!

N-ai nici o calitate
cu diplome cu tot
cu ani de facultate
ești numai un netot

Nu am nimic cu tine
atâta cât nu-ți bagi
nasul în trebi străine:
te rog să te retragi!

De n-o faci cât se poate
prea mult o să regreți:
am și eu facultate -
nu-s printre repetenți!

N-ar trebui, știu bine,
cu mintea-ți să mă pun
dar de te iei de mine
ți-arăt ce-i un nebun!!!

Astfel, văzându-mi fața,
văzând cum mă comport
poate îți vei da seama
Din modu-n care scot

Blagosloviri pe gură
că faci și tu la fel:
că cel ce te înjură
își bate joc nițel

De modu-n care latri
Ca să gândești puțin...
Se spune, după datini,
că dacă ești cretin
nicicând n-o să te clatini
dacă nu calci în spini...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...