...iluzionări...

luni, 6 octombrie 2014

...(Copila mea...)

Copila mea cu ochii de lumină
Cu părul lin și șoapta cea din Rai:
Privirea ta senină mă îngână
și-mi ostoiește dorul cel de crai...

Să rătăcesc nebun nu mai e vreme
nici să mai beau paharul cel amar
dar fie-ntotdeauna a ta vrere
iar sufletu-mi să-ți fie sfânt altar...

Jertfește-mă, copilo, și mă naște
cu gândul tău ce-adesea-i nerostit
cu ploaia cea din ceruri mă revarsă
peste pământul nostru obosit...

Și odihnește-ți pasu-n veșnicie
în palma ta mă stinge ca pe-un jar
iar din cenușa-mi strigă, tu, „Să fie!!!”
doar inima-ți să-mi țină de hotar...

Căci tot eternul ție se închină
și-n fața ta toți zeii-n fum dispar
sunt trecătoare toate și suspină
și-și doresc nemurirea în zadar...

De vrei să-mi fii Stăpână-mpărăteasă
în fața ta eu capul mi-l închin
N-am să-ți ofer nimic ce n-ai, Crăiasă,
iubește-mă, distruge-al meu destin...

3 comentarii:

  1. atata neiertare ne mistuie fiinta, caci neuitarea este elixirul ei;
    doar iubirea poate invinge viata prin moarte, nascand o iar!
    cum sa n o doresti???

    RăspundețiȘtergere
  2. ..uite că se poate și asta... Te pietrifici pur și simplu și atunci nu mai ai nimic de simțit, de căutat, de oferit, de primit...

    RăspundețiȘtergere
  3. trist! adevarat de trist!

    RăspundețiȘtergere

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...