...iluzionări...

vineri, 24 octombrie 2014

...(În fiecare chip...)

În fiecare
chip
e-o poezie
da
numai
Tu
ești
Poezia
ce trăiește
făr a fi
închisă
în rostirea
sau
citirea
celor
ce nu știu
trăi...
De te-oi ruga
m-ai face
vers
ori clipă
să mă închizi
în gândul
tău
să nu cunosc
vreodată
putreziciunea
ce o naște
Timpul
voind
să viețuiască
în degetele-mi
încovoiate
de atâta
scriitură?...
Rogu-te,
de nu vrei
să ștergi
măcar
durerea
existenței
mele
de pe mantia
nemuririi
tale,
ca stihia mea
să nu cumva
să îți umbrească
irișii...

9 comentarii:

  1. de cand te caut, sa mi fii muza!

    RăspundețiȘtergere
  2. n am cum sa aleg! nu exista separare...........

    RăspundețiȘtergere
  3. ...odată ce nu exist nici eu nici ea înseamnă că te-ai mințit singur, din nou, Anonimule(Anonimo?)...

    RăspundețiȘtergere
  4. anonima de pe biz! credeam ca m ai recunoscut;
    exista multe k mine, huh???

    RăspundețiȘtergere
  5. n am un id pt ca e un chin sa te inscrii pe blogul asta la fel k si sa lasi un comentariu! sorry!

    RăspundețiȘtergere
  6. ...aveam eu o bănuială dar am zis să nu merg pe supoziții...

    RăspundețiȘtergere
  7. hey! mi ai dat o invitatie pe blog,am venit;
    poate am sa mai trec vreodata pe aici;
    p.s; m am regasit in poemele tale de cand te am citit prima data, acum cativa ani;durerea e un adevar universal, cred!

    RăspundețiȘtergere
  8. Poarta e deschisă tuturor... Știi prea bine că ce scriu nu-mi mai aparține...

    RăspundețiȘtergere

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...