...iluzionări...

joi, 14 noiembrie 2013

...(Prea multă igrasie...)

Prea multă igrasie
e în mine...
Și știu de ce:
e prea-ntuneric
și prea multă
umezeală...
Și-atâta frig...
Brrr...
N-am pomenit
de viața mea...
Stai
să mă caut
să văd
pe-unde sunt...
Hm...
Aici nu...
Poate dincolo...
S-aprindă
dracu
cineva
lumina
că nu văd nic...
Aaa,
uite-aici
o mână
rezemată
de peretele
gândirii...
Se-aude
un tic-tac
sau mă înșel?...
Ia uite:
atriul stâng
mai luptă
cu o alveolă
pulmonară
pentru
supraviețuirea
unei clipe!
Ce drăguuuuuuuuuț!
MORI, DRACU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...