...iluzionări...

luni, 19 septembrie 2011

acrostihuri neghicite...

Castani înzăpeziți se
încălzesc gândindu-se la Tine
și drumeții adăpostiți sub
ramurile lor ascultă șoaptele
clepsidrei ce nu mai
vrea să măsoare clipa de când
te-a zărit îngânând veșnicii...

un don juan fără de farmec
îngândurat și
plin de nebunie
rătăcește prin
clepsidre fără clipe
amestecându-se cu
cenușa oaselor...

m-aștern pe
nebunia
gândurilor
crestând
cenușa de aripi
a îngerilor stinși
în palmele tale...

de-ai fi tu alfă
cum ți-e numele
din nașterea omegăi
m-aș rupe sărutând
cenușa începutului de veac
să secer încă odată prin
iartă-mă și mă așteaptă – zâmbetul tău...

sadice lacrimi
înnegesc
năluca de lumină
în care te aștern
zâmbind elegiatic
nebunia
scăpătată a viselor...

m-așez pe piatra
nemuririi
ce păstrează din adâncuri
șapte creste, șapte
litere cu care-mi
legeni
grabnica stingere...

tu le-ai născut:
sunt ale tale...
din lacrimi
rătăcite,
încuiate în fulgi
de nea
pătate de amintirea-mi...

încă mai sunt:
de la-nceput
de vremuri
mă rog precum nebunii
s-adăpostesc fărâma
nemuririi
dar am rămas o luncă stearpă...

ai auzit vreodată cântul
unui om
ce stinge cu durere
cărarea pașilor săi?...
eu nu...
și-ncerc să îmi răscumpăr
lada veșniciei mele...

salcie,...
domnișoară fină,
cu promoroaca gândurilor
te-mbraci
îndreptându-mi pașii
pe
calea ce mi-o-ngână șoaptele...

m-așteaptă stații de metrou
îngânate de când
arderile
rătăciților
mesteceni
te caută să le rostești
chemarea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...