...iluzionări...

marți, 20 septembrie 2011

...(Tu nu ești a mea...)


Tu nu ești a mea...
Stau lângă tine,
te privesc,
glumesc,
mă amăgesc
dar
TU NU EȘTI A MEA...
Aș vrea
într-adevăr
să-ți simt în vene
pulsul
numai pentru mine
și gându-ți
să mă nască
ca pe-o creatură,
un pui de om,
ce-o fi,
numai să fiu
doar pentru tine...
dar...
nu ești a mea...
și se revarsă
asupră-mi
cuvinte neroade
voind să mă-nece
în iluzii,
să cred
amintiri
prefabricate
și să cânt șoapte
până când
mă va stinge inima
și în singurătatea-mi
ști-voi
că nu ești a mea...
și-mi voi trăi
ca toți nebunii
iadul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...