...iluzionări...

duminică, 11 septembrie 2011

...(M-am săturat de cuvinte...)


M-am săturat de cuvinte...
nu pot să mai aud
sau să rostesc
ceva
când înainte-mi
stai precum un înger
fără aripi,
rănit,
căzut în tusea abisului...
Am rămas mut
privind
ce-a mai rămas din tine...
Nu spui nici tu nimic...
Te uiți cam speriată
luându-ți geaca
și-n cele din urmă
întrebi ce e...
Nimic...
Nimic nu e-ntre noi
și totuși multe ziduri...
De ce când sunt în preajma ta
mă simt ca un copil
ce tocmai a călcat pe bec?...
Aș vrea să te ajut
dar nu-mi ceri ajutorul...
Aș vrea să mă hrănesc
din visul tău
dar l-ai închiriat
altcuiva...

4 comentarii:

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...