...iluzionări...

marți, 20 septembrie 2011

...(Mă-ntrebi de ce sunt bucuros...)


Mă-ntrebi de ce sunt bucuros...
Răspuns:
pentru că sunt cu tine,
scriu,
îți aud vocea
și-mi luminezi privirea
cu zâmbetul tău...
pentru că ești
chiar de nu sunt
ce-aș vrea să fiu...
căci într-o zi cu nori
aștept zăpada
pentru tine...
pentru că pot vorbi
chiar de nu pot rosti
cuvinte...
pentru că m-am îndrăgostit
de tine...
pentru că te iubesc
și-o să țin minte
 chiar dacă alții
litere n-or să citească
tu vei ști
să-mi îngâni cântece...
din nou:
pentru că ești...
din nou:
căci te iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...