...iluzionări...

marți, 20 septembrie 2011

...(Am auzit la TV...)


Am auzit la TV
că veșnicia
nu durează decât
două săptămâni...
Păi... Formidabil!
Ce să zic mai mult?
Mă pregătesc
de moarte:
plătesc un asasin
și-apoi mă-ntorc
cu șoaptele din noapte
să mai umbresc
o clipă-două
pașii voștri...
Nu-i nici un rost,
nici un motiv
să nu încerc...
Vedeți vreunul?
Eu nu...
O să termin apoi
când va reveni ceasul
ce-am început
aici, în capitala  morții,
între voi...
Necropolis
îmi fu cetatea asta
a lui Bucur
și-așa îmi va rămâne...
În ea ucis-am versul
și lepădat-am rime...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...încep să amețesc când văd doar „Anonimus” ca creator de comentarii așa că te rog, pe tine, scriitorule, să-ți dai măcar o slovă dacă nu un nume... Nu de alta, dar încep să cred că-mi scriu singur comentariile...